piątek, 27 czerwca 2014

Ważne info

Hej kochani mam dla was parę naprawdę ważnych informacji...
1) Założyłam nowego bloga na którym pojawiło się powitanie i prolog. Zapraszam   Tu amore me da fuersas
2)Zbliżamy się do końca tego opowiadania.
3)Staram się nadrobić zaległości na waszych blogach.
4)Rozdziały będą się pojawiały ... zależnie od pogody
To chyba wszystko. Raz jeszcze zapraszam na nowego bloga. Rozdział pierwszy pojawi się ... w zależności od liczby komentarzy XD
Pozdrawiam I dozobaczenia

2 komentarze:

  1. Ja chce dalszej części rozdziałów !!!!! Masz super bloga,przeczytałam wszystko i chciałabym zobaczyć wiecej możesz liczyć na moje kom. :D Pozdrawiam Aneti :)

    OdpowiedzUsuń
  2. superrrrrrrrr <3 wpadniecie do mnie? <3 dopiero zaczynam <3 i zostawcie po sb ślad <3 http://leonettazawszeznami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń